Paavo Järvi dirigeeris 50. sünnipäeval uusaastakontserti

Parnu Postimees
31.12.2012
 
Hennessy uusaastakontserti kontserdimajas dirigeerib Paavo Järvi.
Hennessy uusaastakontserti kontserdimajas dirigeerib Paavo Järvi.PP
Aasta muusikuks valitud dirigent Paavo Järvi juhatas eile Pärnus Hennessy uusaastakontserti ja tähistas ühtlasi oma 50. sünnipäeva.
Maailmakuulsa dirigendi Neeme Järvi vanem poeg sai 30. detsembril 50aastaseks. Et see töises õhkkonnas möödus, talle isegi meeldib. Varem pole ta oma sünnipäeval Eestisse sattunud.
"Ma olen siin ainult sellepärast, et saan oma juubelit kuidagimoodi tähistada just Eesti orkestriga, meie ERSOga, ERSO muusikute ja meie Eesti publikuga," ütles Järvi.
Muidugi ei saa Järviga rääkides vaadata mööda faktist, et rahvusringhäälingu muusikatoimetajad ta aasta muusikuks valisid.
"See on suur au minu jaoks, ausalt öeldes tähendab see mulle väga palju, sellepärast et see on siiski eestlastelt ja Eestimaalt tulnud tunnustus ja see on minu jaoks tähtis," kinnitas dirigent.
Aasta muusiku tiitel antakse Paavo Järvile üle pidulikul uusaastakontserdil 1. jaanuaril Estonia kontserdisaalis.

http://www.parnupostimees.ee/1088958/paavo-jarvi-dirigeeris-50-sunnipaeval-uusaastakontserti/

Comments

Popular Posts